IMG_0118

Rejsen gik super godt. Det er skønt at være barn, når man flyver med Emirates, for man får legetøj og andre dejlige overraskelser i alle flyene. Det var i det hele taget en stor oplevelse at flyve med en flyvemaskine i 2 etager og have sit helt eget fjernsyn med et væld af film. Vi fik ikke sovet meget mere end 3-4 timer, men ungerne klarede det flot.

I lufthavnen blev vi mødt af den chauffør som Jysk Rejsebureau bookede for os. Det kan virkelig anbefales, når man træt ankommer med to små børn. Vi blev kørt direkte til hotellet det tog en time, vi ankom kl. 20.45, børnene sov hele vejen, ved ankomsten bar vi dem direkte i seng, hvor de sov videre.

Per og jeg nød vores første thailandske måltid – hurra for take away. Efter kort søvn, blev vi vækket, fordi William hostede helt vildt, så fik ungerne lidt at spise og vi fik læst godnathistorie. Resten af natten forløb smertefrit.

Vores første morgen i Bangkok bød på en lille gåtur. Ordet gadekøkken har aldrig rigtig sagt mig så meget, faktisk har jeg nok mest sammenlignet med, når man sidder uden for og spiser i sydeuropa. Ens forestillingsevne er utrolig begrænset :-). Men på vores lille morgen gåtur gik det pludselig op for mig, hvad et gadekøkken er – selvfølgelig det kunne jeg jo have sagt mig selv, et køkken på gaden – sejt koncept! Vi besluttede os dog for lige at vente et par dage inden afprøvning af konceptet. Man skal jo lige lande.